Reklamace

Pokud jste převzali neporušený balík, zboží do 3 dnů od převzetí zkontrolujte.

 

Při zjištění závady, kterou budete považovat za reklamaci, toto se vztahuje i na neúplnost objednávky a nesrovnalosti v množství zboží, nás pro urychlení vyřízení reklamace nejprve telefonicky nebo e-mailem kontaktujte.

 

V případě vrácení zboží ho zašlete zpět na naši adresu běžným balíkem spolu s písemnou reklamací a kopií o zaplacení zboží.

 

V případě vrácení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU! Dobírky nepřebíráme!

 

 

Nárok na uplatnění reklamace zaniká:

- poškozením zboží při přepravě, tyto škody je nutné řešit s dopravcem při převzetí, proto zásilku při dodání pečlivě prohlédněte, zda není porušený nebo poškozený obal

- jestliže bylo zboží špatně uskladněno nebo použito